SNAP

Snap, ja… Hvor mange av dere bruker egentlig Snap? Jeg har appen installert – og har vel egentlig brukt den ganske aktivt helt frem til….tja…i (fjor) sommer..

Men så plutselig “glemte” jeg hele snapchat’n, til fordel for Instagram-history …og gradvis ble det naturlig nok sjeldnere og sjeldnere at jeg sjekka meldinger. Vet ikke hvordan det er for dere, men når jeg har vært inaktiv i et par dager, slutter Snap å vise den lille prikken ved app-ikonet, som forteller at det er kommet nye mld.. Og det har da ofte resultert i at når jeg endelig har sjekka, har det vært mange uleste meldinger – som har vært opp mot ei uke gamle…huff 🙈

Som i går kveld…da fikk jeg plutselig et illebefinnende og hoppa inn på Snap en tur…og fikk vel et mini-sjokk.. For der var det ei laaaang liste med snille folk som hadde sendt meg godt nyttår-ønsker.. Dobbelt huff!! 🙈

Så til alle dere som har meg på Snap…og særlig de som føler seg “truffet” nå…UNNSKYLD 😁 (jeg har posta dette på Snap oxo 😉)

Og vær så snill – hvis du ikke føler deg støtt fordi jeg ikke åpner snappene med én gang, eller at jeg ikke bestandig svarer på dem – fortsett gjerne å send de til meg..det er jo sååå koselig..så skal jeg nå i det nye året bli mer aktiv igjen 😉

PS..jeg vil gjerne ha flere Snap-venner, så legg meg til hvis du vil 😊 Du finner meg under navnet trolltufsa (håpe æ 🙈🤣)

 

12 kommentarer
    1. Ja, sånn er det her også. Jeg titter inn når jeg vil og ferdig med det. Mine vet det og sender meg en vanlig melding om de vil meg noe. Godt vi kan velge hva vi vil være med på. Ha en finfin dag 🙂

    2. Jeg synes det er kjekt med Snapchat, men kan også være litt treg med å sjekke meldinger som har kommet inn. Men de blir sjekket. Jeg forsøker å gå innom i alle fall en gang om dagen. I perioder mer. Og i perioder mindre. Jeg klarer ikke alltid å følge opp, men veldig kjekt å få noe uansett 🙂
      Og så som på bildene dine, artig med alle filtrene ♥
      Jeg er sikker på at du er tilgitt forlengst ♥ Det ville i alle fall jeg ha gjort 🙂
      PS: Jeg har lagt deg til 🙂

      1. Ja som jeg skrev, så er det bare det siste året jeg har vært sååå innmari sløv, at jeg har glemt hele snapchat..men jeg liker det jo – derfor har jeg jo også beholdt appen – så får tida vise om jeg blir like aktiv igjen, som jeg var 😊 Takker for at du la meg til ❤️

    3. Jeg er nok ikke superaktiv på Snap, men er innom å poster litt hver dag. Gikk forresten inn å fulgte deg nå 😉 Jeg er nok mer aktiv på Snap enn jeg er på Instagram, som jeg har lett for å glemme bort.

      1. Da er du i alle fall “flinkere” enn jeg har vært det siste, halve året..for jeg har jo vært mest aktiv på Instagram….men satser på comeback nå, hehe 🤣 Og koselig å få snap fra deg ❤️

      1. Takk for det 😊 Hehe…ja det er vel nettopp derfor snappinga har minka her – for man har tydeligvis tatt seg litt vann over hodet 🙈🤣 Et riktig godt nytt år til deg også ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg