SLØVHETA LENGE LEVE

Fy flate altså, dagen i dag har ikke blitt brukt til noe som helst fornuftig. Etter mårrakaffen og påfølgende frokost tok den store sløvheta meg – igjen. Og jeg har sovet stort sett hele dagen. Noen av dere husker kanskje at jeg hadde en sånn runde for en..tjaaa..måneds tid siden da jeg kom bort hit? Greit nok at jeg kanskje er litt fysisk sliten enda etter å ha kjørt nærmere 500 mil på et par uker, men jeg kjenner meg sjøl så godt at jeg veit det er den mentale biten som kødder med meg. Igjen!

Så for å slippe å tenke i dag, har jeg valgt å la sløvheta overmanne meg. Veldig kjekt å bare sette på en film jeg kjenner godt, bikke meg på sofa og dra dyna opp under haka. Finnes ikke noe mer søvndyssende for meg enn å ligge og se film.

Har vært oppe og vaka et par ganger for å spise litt, men svusj – rett under dyna igjen etterpå. Og nå når jeg har posta detta blir det en ny runde på sofa, sånn at jeg kan stå opp og deretter legge meg i normal tid (fremdeles på sofa, da det er senga mi her)

Jeg nekter nemlig å la hauet spinne helt ut av kontroll i dag. Det får bli søndags-syssel.

Ha en riktig fin lørdag videre alle sammen ❤️ Sees i mårra.

9 kommentarer

Siste innlegg