SLØVEDAG med FLASHBACK

God kveld i stova, godt folk.. I dag har altså latmakken fått lov å regjere litt her – og jeg har kosa meg hjemme nesten hele dagen, med småpjusk som mimring gjennom bildemappene mine, og strikkinga.

Var faktisk ikke våken før litt over 6 i mårres, for jeg hadde litt problemer med å få kroppen til å slutte å være kranglevorn..men sovna gjorde jeg – og trur egentlig det var mest søvn skrotten trengte, for den oppførte seg (nesten) eksemplarisk da jeg skulle komme meg ut av senga.. Så etter å ha nytt en ganske så fin utsikt til frokosten..

..tusla jeg meg et par timer ned på trening. Ble ikke ei sånn der “løft og skyv til du spyr” økt, men heller ei ganske rolig ei, der jeg måtte slite akkurat passe bittelitt for å fullføre 10 repetisjoner på hvert sett av alle øvelsene. Og jeg kjente at det var nok litt lurt, for EGENTLIG hadde jeg mest lyst til å bare legge meg å sove mellom settene, hehe 😂

Men jeg fikk da fullført, og så surra jeg meg hjem og fikk i meg den (nesten) daglige havregrøten med proteinpulver og frukt & bær..

 

..og har da stort sett bare sløva resten av dagen.
Har som sagt gått igjennom en del gamle bilder – og duuuuh for noen flashbacks jeg har fått. Legger ved noen få av dem, som er tatt rundt om kring i landet de siste par-tre årene..og har du sett noen av de før? ..vel..sorryyy…gammel dame i farta og husken er ikkje det den engang var, hehe 😉

Idyll ved Frysjøen i Grue kommune..

..har ikkje idé på kor detta er.. 🙈

Fergeleie på Sørrollnes

På besøk hos morsan på Engenes kirkegård

Et tappert forsøk på å fange såpebobler 😳

..et eller annet sted på Innlandet/Østlandet

Et eller annet sted på alltid like vakre Haukelifjell ❤️

Gamle Hol kirke.

Hardangervidda 😍

Fredrikstad..

Utsikt fra Årbostadtinden (1179 moh)

Senja…

På UFO-jakt i Hessdalen 👽

Kirka i Grense Jakobselv…og Russland på den borterste åsen..

På tur mot Hamningberg i Finnmarka..

…og mot Berlevåg, på andre sida av Varangerhalvøya 😍

Og seeee ka æ fant ❤️ Kongen min…steike ta kor æ savna han fremdeles 😭❤️ Her er vi en eller anna plass langs Villmarksveien.

Sukk…for et liv æ har 😍❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg