SLØV MÅRRA

Nå skal jeg ikke skryte på meg at mine mårraer er spesielt aktive, da.. men i dag var det en ekstra tungrodd start – fordi jeg var heldigvis ikke våken før nærmere 7.30, wuhuu. Men da bare MÅTTE jeg ut på do, og når skrotten først ble tvunget i bevegelse, vel da meldte kaffetørsten seg også. Og nå – 1,5 time etterpå er jeg klar til å ha en riktig sløv mårra med innefrokost

Fordi ute er det regn og grått i dag.

Så her blir det sudoku-kos i lang tid fremover 😉

Hva skal du/ har du brukt mårran til da?

Ha en flottersfin søndag, alle sammen ❤️ og nei, ingen ny TikTok ute akkurat nå.

2 kommentarer
    1. Jeg kom meg ikke ut av senga før kl 10:30 i dag, og da var fortsatt ikke kroppen villig til bevegelse. Men som du sier, når man først har kommet seg opp og rørt seg…. Har blitt litt mye de siste dagene, så i dag har denne damen null planer. Jeg forstår meg ikke på Sudoku, men kommer vel til å vie mye av dagen med bloggen som ikke har blitt prioritert de siste dagene. Ønsker deg en fin og god søndag, klem 🤗

      1. Hørtes veldig godt ut å ligge så lenge,da😊 Og trur nok du trengte det. Hm.. skulle egentlig også ha prioritet bloggen litt 🙈 Takk for det, og en riktig fin søndag videre til deg 😊 Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg