SLITER MED SKRIVINGA

Tja..da var det på nytt gått haugevis med dager siden forrige innlegg. Én ting er jo at det faktisk ikke har skjedd SÅ innmari mye i livet mitt siden sist..men jeg sliter seriøst med å blogge, fordi jeg har kun telefonen å jobbe på..og dermed blir det så som så med både skriving, lesing og kommentering.. Okey..skal innrømme at jeg har null peiling på hvorfor i hællspretten & svarte svingende jeg ikke tok med meg laptop’en da jeg dro nedover hit for snart 2 mnd siden..meeeen..enkelte ting er vel meint å forbli et mysterium, hehe 😁

Men litt skriblerier om hva jeg har styra med siden sist, skal jeg nå få knødd meg til..sånn kjapp-kjapt..som f.eks..

Her om dagen fant jeg det for godt at jeg måtte ut å lufte hauet litt – og kjørte rundt omkring og att & frem ei stund, før jeg endte opp på ei parkering, ikke langt unna Elverum..

Hadde planlagt å “spise ute”, og derfor hadde jeg røska med meg litt mat som jeg fresa i panna på primusen..

..og kosa meg med, på brødskiva..og melk rett fra kartongen..yummi 😉😍

Ellers da? Jo, jeg tok søstersen med på en rundtur på ei veistrekning jeg har kjørt tidligere, men ikke hun.. Den starter like før man kommer til Brandval på Risberget-sida av Glomma, til Austvatn i Sør-Odal..og videre til bl.a Sand, og deretter til Skarnes, før vi kursa oss tilbake til Risberget.

Det regna dessverre stort sett hele tiden, men vi tok oss tid til en liten stopp ved et koselig vann 😊

Og i går ble jeg “invadert” 😂 Satt ute i hagen og skulle lese litt..og ikke veit jeg om det er fordi jeg går så mye barfot, at føttene mine ligner en buffé, men det landa jaggu sommerfugler på meg. Den ene hadde visst bestemt seg for at her var det fest, og det endte opp med at jeg satt muse stille i nesten ett kvarter og titta på den og tok bilder..før den hadde fått metta si, og fløy vekk ❤️

Ooooh..ja det holdt jeg på å glemme..minien ble jo hele 2 år i forrige uke..og gammeltante Helene fikk æren av å lage bursdagskake 😉

Yuppz..det var litt kjapt om de siste dagene mine. Svært lite spennende, ja?..hehe..lover at jeg skal i alle fall prøøøve å gi lyd i fra meg, så snart det blir litt action i livet mitt igjen 😉

 

#primus #middag #biltur #innsjø #sommerfugl #kake #bursdag

10 kommentarer
    1. Koselig med en oppdatering..og fin natur og god mat er jo bra ting 🙂 Mobil orker ikke jeg å blogge fra..må ha pc`n jeg..Superfin bursdagskake..og sikkert god 🙂 Ønsker deg ei fin ny uke <3

    2. Herlige deg. Du skriver så bra og så fine bilder. Kaka så mektig deilig ut. Det er knotete med med mobil og iPad til blogg. Holdt på sånn i 2 år. Og mer enn det. Nå har jeg ny maskin 🙂 Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg