SKREMMENDE, UFORSTÅELIG og TRIST

God mårra alle sammen. Det blir ikke noe langt innlegg fra meg nå på mårran, jeg vil bare dele en link med dere til et innlegg medblogger Bunny posta i går, med tittelen “De sier rett ut at de vil drepe oss

Helt seriøst så måtte jeg lese innlegget to ganger for å få det til å virkelig synke inn hvor grusom mennesker kan være mot hverandre.

Bildet er lånt fra Bunny sin blogg.

Siden jeg har mange rundt meg, både familie, venner og bekjente som er homofil/lesbisk/bifil klarer ikke mitt hode å forstå at et menneskets legning skal være en grunn for å hate så mye at man vil drepe. Det er både uforståelig og trist.

Jeg skal ikke fylle detta innlegget med mine egne meninger, men oppfordrer alle som vanligvis leser min blogg om å lese dette. Det er beint ut skremmende å være vitne til hvordan verden gradvis blir bare værre og værre.

Håper akkurat DU får en riktig flottersfin dag ❤️ og slipper å møte uvitenhet og hat.

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok (som har absolutt NULL sammenheng med detta innlegget) finner du HER.

4 kommentarer

Siste innlegg