SKOGSPIRATEN

I mårres etter at jeg hadde posta første blogginnlegget og var ferdig med alt av SoMe og ørten runder mårrakaffe, ble jeg sittende på det som kanskje er favorittstedet mitt her på eiendommen akkurat nå og bare nyte utsikten og snøse inn lukta av hav og gress. Da oppdaga jeg plutselig en liten kar som sto å titta på meg inni skauen.

Jeg oppdager titt og ofte noe nytt her på eiendommen, og selvfølgelig måtte jeg opp og sjekke – og skulle du sett sånn, der sto det jammen en liten skogspirat.

Okey, et troll – men en pirat åkke som tenker jeg, for han har da virkelig litt pirat-trekk over seg, hehe. Så jeg fant ut der og da at han hører garantert hjemme på et lite piratskip kalt “Trekorken” som seiler nattetid på den pittebittelille (hjemmelaga) innsjøen “Gulltjernet” (døpt av mæ) som ligger inni skogen like oppi bakkene her.

Yeppz… definitivt en skogspirat tenker jeg.

6 kommentarer

Siste innlegg