SISTE MÅRRAN..

..juppsiyeppz – daaa var det sannelig siste mårran i detta krypinnet. Å ha samme bostedsadresse i 1,5 år er jammen godt jobba til meg å være, når man tenker på hvordan livet mitt har vært de siste 9 årene. Trur rekorden i motsatt retning er et par mnd eller no´sånt fra jeg tok innflytting til jeg tok utflytting igjen.. da befant jeg meg faktisk i Nordland fylke. Akkurat DEN hendelsen TRUR jeg at jeg har blogga om før – da jeg skulle leie et rom hos ei venninne, men det viste seg at jeg begynte å utvikle allergi mot kattene hennes..
Uansett, da denne bloggen er bare 5 år gammel, er det jo MYE her dere ikke veit om.. men kanskje jeg en dag blir å blogge om de andre årene – så dere virkelig får lære meg å kjenne, hehe..

Men nok bortsnakking og vrøvvel her.. jeg skulle jo bare skrible litt om den siste mårrarutinen her i leiligheta – som egentlig ikke skiller seg ut fra alle de andre mårraene – unntatt med det faktum at den er den siste, da.

Mårrakaffen..

..og selvfølgelig mårra utsikten, hehe.

Ha en nydeligvakker tirsdag alle sammen.. CU L8R 🥰

8 kommentarer
      1. Ja det er temmelig rart å ta innover seg..men joda,heldigvis er det ikke SÅÅÅ lenge før jeg kan ta camper’n i bruk..og frem til da, kræsjer jeg hos brorsan og/eller go’venninna mi 😊
        Takk for det, og en riktig fin dag til deg også

    1. Blååå himmel så langt øyet kan se! Rart at du ikke skal våkne til denne utsikten flere ganger… Men kanskje ny utsikt hver eneste dag fremover 😀 Ha en superfin dag! 🙂

      1. Jaaaah..heilt herlig vær nå 🤩
        Joda, det er supersnodig at jeg ikke skal ha denna utsikten mer..men muligheta til en nye utsikter om så hver dag, veier opp for det ja 😉😊
        Takker, og en riktig flottersfin dag til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg