SISTE INNSPURT

God langt på dag alle sammen. Egentlig er jeg bare innom nå for å fortelle at i skrivende stund er jeg faktisk tilbake i huset etter mora mi – og har siste innspurt med å få med meg tingene mine.

Det er ikke så mye igjen her da.. noen esker med julepynt, litt kopper & anna kjøkken-stæsj, ei skohylle og litt hobbyartikler. Pluss at jeg passa på å få kjørt tilbake hit alle kjelene mine som jeg ikke kan bruke på komfyren jeg nå disponerer, siden det er induksjonstopp på den.

Men før jeg pakker i bilen og setter kursen tilbake, skal jeg ha litt sein lunsj. Nyinnkjøpt fra billigdisken på eine butikken på Sjøvegan.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Det forrige innlegget mitt som var et mandagsdikt finner du HER.

Og dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

4 kommentarer
    1. husker jeg hadde gått til innkjøp av nye gryter da våre var udaterte,hadde ikke før fått dem i hus så måtte vi ha ny komfyr ,da kjøpte mannen induksjonsovn ,det var begredelig å oppdage att kun en gryte gikk på den ovnen så vi måtte til innkjøp av nye ennå en gang ,ikke greit alltid hi hi

    2. Da håper jeg du får med det du vil ha med, slik at du slippet turen på en stund. Har forstått at det er et stykke. Vet du har fått deg ny bolig 🙂
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg