SHOPPING..

I går var jeg jo på den vanlige fredags-daten med venninna mi..men i motsetning til ellers – da jeg bare vindushopper – ble det faktisk litt penge-sløser-shopping på meg..

Før jeg kom så langt at jeg skulle møte ho venninna mi, kjørte jeg ut for å se om jeg fikk tak i et sånt middel broren min anbefalte for å få aviset pakningene på bilen, så jeg kunne få opp bakluka..(og akkurat DET prøver jeg å la være å se på som unødvendig sløsing..sjøl om æ KUNNE jo drefsa ei bøtta varmvatn over kar´n for å se om det fungerte..)
Men det gjorde jeg da altså ikke – det ble De-Icer..og yesssssss..det funka!!! ❤️ Så nå kan jeg få tak i både turutstyr og ved, hehe 😁

Deretter var det shoppingrunde som sto på agendaen.
Ble jo ikke SÅ mye shopping, da..men jeg fant dette søte, lille reinsdyret på halv pris..

..og denne ganske store nissejenta til medlemspris – for under 50-lappen.. DET kunne jeg ikke la gå ifra meg..

Normalt sett er jeg helt & holdent og totalt for ekte julestjerner – men i år fant jeg ut at jeg skulle prøve å tenke litt økonomisk – og det blir faktisk mye billigere (spesielt i det lange løp) å gå for en uekte – særlig med tanke på at den kosta meg ikke mange 10´erene..

Og så bare måtte denna bittelille, koselige Kallemann få lov å bli med meg hjem 🤩

Yeppz…dett var dett…med unntak av litt småstæsj til julegaver – som ikkje blir vist frem her, nei 😉

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg