SENTER-DAG

Som nevnt i forrige innlegg skulle jeg en liten tur ut sammen med go’venninna mi etter at hun var ferdig på jobb. Og etter at jeg hadde gjort unna et ærend jeg blir å fortelle mer om seinere, ble det en tur på det ene kjøpesenteret her i byen.

Venninna surra rundt og shoppa seg (nesten) ferdig med ting & tang..

..mens jeg tøfla etter og sikla litt etter et par fine julepynt-duppeditter.

Ble ikke noe shopping på Yours Truly da, med unntak av en pakke sukkerfri kjeks på Normal, til den nette sum av 16 kroner..

..som jeg spiste mesteparten av med en gang, fordi jeg holdt på å sulte ihjel, hehe.

Yeppers, det var dagen min så langt. Ha en flottersfin dag videre ❤️ CU L8R

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg