SEIN MÅRRA

Gooood mårra Norge og resten av verden. Wow..i dag ble det seint før jeg kom meg ut av senga. Faktisk begynte klokka å nærme seg 8, og det hører til sjeldenheta. Men trur jeg har vært en smule mer sliten enn jeg trodde, for jeg sovna av ørten ganger mens jeg satt lettere henslengt og så en serie. Du veit sikkert hva jeg snakker om…man sitter/ligger der og trur man er SÅ med i det man ser – og så plutselig rykker man til og fokuserer – og innser at man har missa masse og totalt mista tråden i hva som egentlig skjer, hehe. Så etter en 3-4 ganger på det viset var det bare å komme seg til køys. Og resten veit dere.

Plassen jeg parkerte på i natt er helt ok..

..sjøl om det er (som de fleste steder jeg finner nå) temmelig nært veien..

Har vært her flere ganger, og dette er faktisk første gang jeg har hatt naboer.

Går heilt greit det – jeg plager ikke de om de lar meg være i fred.

Og nå sitter jeg bare her i døråpningen og nyter mårrakaffen og litt frokost, og er ganske fornøyd med utsikten.

Hva som skjer videre i dag, aaaaner jeg ikke. Er fremdeles såpass bomull i hauet etter all søvnen, at jeg har ikke engang vært innom på TikTok (og da er jeg omtåka,da 😂)

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen ❤️

14 kommentarer
    1. Kjenner igjen det du skriver i starten her. Så gal er verden blitt. Vi driver å tvangsforer oss med tv-serie etter tv-serie. Og da vi var barn måtte vi krangle for å få sé en episode av Dynastiet én gang i uka 😂

    2. Ser ut som en frisk morgen, med vakker utsikt. Våkner sikkert når man stikker nesen ut og det nærmer seg frost på bakken. 😀

    3. Ja, søvn må man ha. Jeg våkner alt for tidlig om dagen, men da er jeg vel uthvilt da. I dag var klokka bare kvart over seks, da jeg satte på kaffen. Men morgenstundene er fine i det lyset kommer sakte, på denne tiden av året. Kos deg videre og se etter nordlys de neste nettene, for det skal visst bli mye av det, om man ikke har skyer! 😉

      1. Heilt sant 😊 Normalt sett er jeg våken og oppe mellom 6 og hal7, og elsker de stille mårratimene.. men av og til er det godt å kunne ligge lenge 😊 Takk, det skal jeg..og takk for tipset 🤩

    4. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver, for det skjer meg hver eneste kveld når jeg setter meg til. Merker ikke at jeg glir inn i drømmeland, og våkner med et rykk å ser at det kan ha gått både 5 og 10 minutter… Trøster meg selv med at jeg trengte det sikkert 😊 Ønsker deg en fin fredda, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg