SAVN

Som regel klarer jeg nå å holde kontroll på følelsene mine og putte alt som bobler opp til overflata tilbake i sine respektive ryggsekker. Men i dag våkna jeg opp til et vanvittig SAVN. Savnet etter vagabondlivet!

SAVN etter å kunne våkne opp med en ny “bakgård” og en ny utsikt hver dag..etter å stoppe når og hvor jeg måtte ønske, lage maten min på gass eller åpen flamme, nyte kvelden ved et sprakende bål og se og oppleve nye steder hver uke..helsike heller, jeg savner til og med å bade i isvann og måtte sitte inne med lue og votter i de kaldeste månedene.

Helt seriøst så jobber jeg veldig hardt med å holde tårene tilbake, fordi jeg har sånn lengsel etter å være på veien at det gjør nesten fysisk vondt. Jeg har også problemer med å ta innover meg at jeg er blitt fastlåst enda en gang. For jada, jeg SKAL flytte til ei leilighet som forhåpentligvis gir litt mindre angst enn her..og jeg SKAL jobbe litt for å få inn noen kroner ekstra i måneden. Jeg skal med andre ord lære meg å kue og legge lokk på drømmen om det livet som betyr så mye for meg, fordi jeg forstår at jeg aldri vil kunne dra i havn nok økonomi til å få meg et nytt hjem på hjul. Jeg har jo farsken ta problemer med å finne ut hvordan jeg skal få råd til å kjøpe nye vinterdekk i år, langt mindre en hel bil. Men fy pokker for et savn.

Stort mer er det vel ikke å si, da.. enn god mårra og håper dere får en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

13 kommentarer
    1. savn er vondt ja ,men jeg håper duu greiier å jobbe med det,og jeg håper du greier å få såpass oorden på økonomien att du iallefall kan slappe av og nyte livet litt uten store bekymringer,er du på jakt etter nytt bosted nå ? tenkte på deg da vi var i noord ,men vi var ikke innom Harstad

    2. Uff, føler sååå med deg. Den livsstilen som ligger så latent i deg. Og å måtte gi opp drømmen. Men ikke mist trua og håpet, Helene. Akkurat nå er det slik, men framtida kan være lys. 😉 Hold ut og finn de små gleder. ❤

    3. Skjønner deg godt.🤗
      Håper du vil trives i den nye leiligheta og at økonomien gir muligheter for å farte litt rundt av og til.😍

    4. Du er så kreativ, du har så god fortellestemme og orda dine kommer så bra…skulle ønsket, for din del… Enn om du kunne levd av dette og levd som du vil.
      Ikke godt med savn, men det er også positivt, fordi i savnet er det mye fint i.
      Ønsker deg alt godt. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg