SÅNN TENKER JEG..

God onsdag, folkens…hadde egentlig tenkt å legge ut svaran til gårsdagens quiz nå..

..meeen…da ingen har følt for å delta denne gangen, tenker jeg at jeg føler egentlig ikke for å legge ut svarene heller, hihi 😉
Tenker også at da det var laber interesse forrige gang, og absolutt ingen ble med i denne runden – vel, da tenker jeg at dette er ikke noe folk generelt har sansen for, så da kommer det ikke flere tirsdagsquiz. Er litt for mye jobb å sitte og prøve å finne varierte spørsmål som ingen tar notis av, så jeg tenker jeg heller bruker den tida til noe annet kreativt.
Jeppz.. Sånn tenker jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg