SAMLA SURR

Nå har jeg tydeligvis vært litt mer opptatt de siste dagene, enn det jeg var klar over sjøl – for jeg har ikke hatt tid (okeeeeey…æ har vært for lat 🙈) til å blogge så veldig mye.

Men en kjapp gjennomgang…torsdag var en møkkadag…fordi hodet ville absolutt ikke være med på noe som helst av fornuftig tankegang.. Så da dro søstersen meg med bort til Kongsvinger, og så tok vi oss en trivelig runde oppe i byen, i nærheten av festninga – så jeg fikk knipsa litt bilder..og de ser dere her.

Så var det gårsdagen, da..da våkna jeg opp i et så strålende humør, at jeg vart reint skremt av meg sjøl..og da var det min tur til å dra søstersen på tur..og vi endte opp på CC Senteret på Hamar…med litt shopping og kos. Og i ærlighetas navn, så kosa jeg meg så innmari mye, og var på et sånt happy-stadie – at jeg glømte reint av å ta noe særlig bilder..

Det ble ett fra der vi starta raidet vårt, NewYorker (I❤️IT)

..men såååå fikk hauet totalt blackout, der jeg føyk fra sjappe til sjappe, og sugde til meg det jeg kunne av inntrykk. Skulle pinadø tru at en måned på bøgda, hadde gjort meg til reine landsbytullingen 😂

Så derfor ble det ikke noen bilder før vi klaska bakenden ned på hver vår stol, for å få litt næring i skrotten..

Jeg shoppa ikke noe særlig som er verdt å ta bilda av, heller..kun noen t-skjorter..men én ting fant jeg, som jeg bare MÅTTE ha…TA-DAAAAA!! ..en øyenstikker i metall 😍

Yeppz..sånn var den dagen, hehe 😂

Og dagen i dag har vært supertrivelig..men jeg har ikke tatt et eneste bilde. Og grunnen til det, er at jeg faktisk var (og ikke svim av, nå da) på en date..!!.. Og den var perfekt, for den var ute i det fri, og han serverte kaffe kokt på primus 😁 Men mer enn det vil jeg ikke si nå – tenker at både dere og jeg, får vente på en eventuell “fortsettelse følger” 😉

 

6 kommentarer
    1. Hmmm – godt du kom ut av bobla og fikk tatt deg en bytur! Det kurerer gruff, veit du! Og en date – det er stas – høres ut som en superkar – kaffe på primus…. o la la… musikk i mine ører! God klem <3

    2. Flott tur og fine bilder og en date etterpå ..?…Jeg venter i hvertfall i spenning! Høres ut som en fin fin fyr! Gleder meg til mer…klem…<3

    3. Så artig med den avslutingen på blogginnlegget da. Øyenstikkeren var fin og var daten din det også, så ble det topp. Kos deg videre i helga! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg