SÅÅÅÅ PRODUKTIV

Enkelte dager imponerer jeg til og med meg selv, hehe..
Som i dag..har til nå fått vaska 2 maskiner med klær, og tørka en av de..og fått trimma bra i samme slengen, da jeg må ned fra 3 etg  U for å komme på vaskerommet (og nei, vi har ikke heis)

Og jeg legger aldri beslag på 2 maskiner samtidig, så derfor har det blitt litt løping opp og ned..

I mellomtida mens jeg venta på at det skulle gjøre seg ferdig, heiv jeg meg rundt og fixa 2 bukser for X´en. Kjærringa hans er ikke så gira på dette med å sy, så da gjør jeg det..for ja, jeg har et godt forhold til faren til guttungen.
Den ene buksa var bare å legge opp litt..

..men den andre måtte det byttes ny glidelås på.

I tillegg har jeg nå jammen klart å vaske opp og sjaine litt over leiligheta..så nå tenker jeg at det må være innaførr å klaske bakenden ned på en stol og få i seg litt lunsj, mens jeg venter på at jeg må ned i kjelleren en fjerde gang, for å hente siste runde ut av tørketrommelen..

Kaffe & brødskive er helt greit akkurat nå.

 

 

13 kommentarer
    1. Klapp deg selv på skuldra nå da, kjempeflink-
      Dyktig med mye du, flink til å hjelpe andre og jaggu syr du pent…
      Du har virkelig hatt en 100 % husmorjobb i dag! Godt med pause ja…klemz….

    2. Godt med sånne dager der man får unna litt av hvert. Så flink du er til å sy. Det er ikke alle som fikser det. Jeg får ofte mye fra mine, for de har ikke symaskin, eller de ikke forstår å bytte en glidelås. Godt vi kan hjelpe hverandre. Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

      1. Ja det er rett og slett deilig å få det gjort 😊 Heldigvis har jeg lært å bruke symaskinen i veldig ung alder, så da er det greit å kunne hjelpe de som ikke får det til.
        En riktig fin ettermiddag og kveld til deg også 😊

      1. Javisst er det god trim =)
        Må nå bare si takk, men det er helt naturlig for meg, da kjærringa hans ikke er glad i huslige sysler. Så jeg fikser klær, lager risboller til han og julebrød til henne til jul.. og alle er strålende fornøyd med det, hehe =)
        Og ja, guttungen syns nok det er utrulig kjekt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg