SÅ TAKKNEMLIG

I dag kom jeg over utfordringa til medblogger Hverdagsmagi om å skrive et lite innlegg om 3 ting jeg er takknemlig for – enten noe som har skjedd i går eller i dag… eller generelt sett.

Bildet er lånt fra nettet

Vel..det jeg er aller mest takknemlig for her i verden, er at sønnen min er frisk og har det bra.

Som nummer to må jeg si at jeg er enormt takknemlig for at jeg sjøl er frisk og oppegående, og klarer å takle alt av utfordringer som dukker opp i livet.

Til slutt vil jeg ta en nylig hendelse. Jeg er nemlig sykt takknemlig for at jeg kom meg ut på den fantastiske mårraturen min i dag, og fikk masse frisk luft i lungene.

Jeg kunne sikkert fylt flere sider med ting jeg er takknemlig for, men jeg holder meg til oppgaven som var 3 ting.

Tar du utfordringen? Da er det bare å klikke HER så kan du lese litt mer om den.

 

6 kommentarer
    1. Så gøy at du ble med på utfordringen! Flott takknemlighetsinnlegg du har skrevet 💝 Og takk for både linking og at du gav utfordringen videre 💕

    2. Takknemlighet er en vakker egenskap 🙂 Er bare sånn snikblogger* for tiden, så jeg smetter bare innom uregelmessig og sjelden 🙂 Gode tanker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg