SÅ STEIKE GENIALT DA

Som jeg har skrevet om tidligere i dag har jeg vært en tur på Kongsvinger sammen med søstersen. Det var utrulig trivelig og vi kosa oss masse, og etter hvert ble det til at jeg måtte en aldri så liten tur på toalettet. Vi var på Kongssenteret, og der er det kjekt fordi det er flere do på rekke og rad, så det slipper å bli så veldig med kø. Jeg fant meg ei dør som sto vid åpen, snubla meg opp et halvt trappetrinn fordi gulvet var heva, vrengte av meg gaura og klaska ned bakenden…og skjønte ingenting da det føltes som om jeg hadde knærne oppe ved ørene. Doen var super-lav.. nettopp fordi gulvet var hevet en god del centimeter.

Jeg skal ikke skryte på meg å være super intelligente HELE tida (hehe), så jeg stussa bra – helt til jeg gikk ut og lukka døra etter meg.

En egen barnedo…så steike genialt!

Mulig dette er mer vanlig enn jeg er klar over, men personlig har jeg aldri sett akkurat denne varianten før. Jeg har sett toaletter der et lite do står ved siden av det store, men ikke som dette. Det må jo være veldig kjekt for fler enn bare unger, fordi jeg kjenner til flere voksne som faktisk er så kortbeinte at de bokstavelig talt kan dingle med beina når de sitter på en vanlig do.

Så yeppz.. jeg klapper i hendene og sier BRAVO!! til Kongssenteret..hadde vært utrulig kult om flere hadde gjort det samme.

 

8 kommentarer
    1. Hei, ser at du har fibromyalgi. Kan du dele noen tips om kosthold? Hva er det som funker/ikke funker, basert på din erfaring? Hilsen en som har fibro og litt desp etter å gjøre grep. Selv tar jeg d-vitaminer og det har virkelig hjulpet på stivheten.

      1. Heisann 😊 og takk for at du stakk innom bloggen min. Når det kommer til kosthold er noe ikke jeg av de flinkeste, da livssituasjonen min gjør at jeg må mer eller mindre spise hva som helst for å ha råd til mat. Men med det sagt veit jeg at det som fungerer best for meg og gjør meg minst smertefri er når jeg har kutta ut sukker og hatt et kosthold med minimum 1 g protein pr kilo kroppsvekt pr dag. Og bytta ut mest mulig av brød med grove knekkebrød, samt masse bær og nøtter 😊

    2. måtte flire litt her ,såg føre meg deg med knærne opp under haka ,så små toaletter har vi i kirken vår,det er like rart hver gang jeg setter meg på dem ,føler nesten att jeg faller :=) men for små mennesker er det helt genialt ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg