SÅ SATT MAN HER DA..

Da er jeg godt parkert for kvelden, i et veldig koselig skogholt et eller annet sted..eeeh..gudane veit hvor.

Jeg veit jeg tok av fra E134 et eller annet sted, men tenker at jeg gidder ikke sjekke Google maps før i mårra..eller mandag, alt ettersom når jeg farter videre. Det har jo absolutt null betydning – eller?

Tida fra jeg parkerte og til nå har gått med til å gjøre seg litt kjent i området..

Laga en ny TikTok om det jeg så her da jeg parkerte, og fått med meg at sola gikk ned.

Og har til og med spist middag (rester fra i går, derfor gadd jeg ikke lage et innlegg om det) og glodd litt på The Good Doctor på Netflix. Har sansen for han derre Shaun, og er godt i gang med siste sesong.

Men nå satt man da altså her, da..og lurer på hva resten av ettermiddagen skal brukes til. Det er jo nesten bekmørkt ute nå, og sjøl om jeg har lykt gidder jeg ikke være ute å valse i svarte skauen. Det er et av to store minus for meg på denna tida av året. Noen som kan gjette hva det andre er? 😉

Så jeg får se om jeg finner på noe lurt inne.. men kjenner jeg meg sjøl rett, blir det vel mer Netflix og resten av PomSticks’n fra i går, hehe.

Ha en flottersfin kveld folkens ❤️ og om du ikke fikk med deg linken til den siste TikTok’n min lenger opp i innlegget, finner du den HER også.

6 kommentarer
    1. Strikke kanskje?
      Planlegge julegaveinnkjøp.
      Vil tro at dobesøkene ikke er det du ser mest frem til når det er mørkt.😨
      Kos deg i kveld!🤗

      1. Har dessverre ikke mye garn tilgjengelig for tida 🤔 Og julegavene er jeg stort sett ferdig med 🙈😁
        Var nok ikke dobesøk jeg tenkte på – sjøl om det ikke er det hyggeligste jeg veit, hehe
        Takk det samme 🥰

    2. Hmmm – spennende å se hvor du er da – kan jo være nærmest hvorsomhelst… 🙂 hihi….! Kjedelig når det blir tidlig mørkt ja – og kanskje at det blir kaldere??? Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg