SÅ DIGG DA

I dag har det vært en trivelig dag så langt. Jeg og brorsan er på en liten bytur for litt juleshopping, med det for øyet å bli ferdig med julegavene. Vi har fått gjort unna en god del, og akkurat nå har vi oss en liten pause for energipåfyll.

Jeg har fått inn en del penger øremerka kos..så i dag kosta jeg på meg noe jeg syns er SÅ digg… rekesmørbrød.

Og med gratis påfyll på kaffen virka ikke de 112 kronene så sykt avskrekkende 😊

Ha en nydeligvakker dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

Ligger forresten en ny TikTok ute HER

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg