RYDDING I SKAPAN

Litt seinere i dag skal jeg hjelpe go’venninna med litt ting og tang, og mens jeg venter på at hun skal bli ferdig på jobb, har jeg bl.a rydda litt mer ut av camper’n. Og når jeg nå har sjansen, fant jeg ut at jeg skulle rydde i skapene mine og sortere litt i tingene. Det første jeg tok for meg var matskapet mitt der tørrvarene er.

Hmmm..ser ut til at jeg faktisk har så jeg klarer meg ei stund, takket være snille folk som har donert ca 50% av dette. Så det eineste jeg skal gjøre er å se om jeg finner noen billige rett-i-koppen poser og nudler.

Fikk også sett over klærne mine for å se om noe av det var blitt så vått og ekkelt at det trengs å vaskes på nytt, men nope..kun ei t-skjorte som jeg syns stinka litt. Når haugen lå på gulvet syns jeg at det så sykt mye ut, men da jeg fikk bretta det pent sammen og lagt det på senga ble det ikke så mye likevel.

I tillegg har jeg et klesskift samt ullundertøyet mitt som skal til vask mens jeg er her, og selvfølgelig vinterjakka og buksa, samt et halvt plastnett med lester. Men ellers er det ikke så mye mer jeg har å drasse på. Sommerklærne satte jeg nemlig i fra meg hos søstersen, hehe.

Yeppz, da har jeg sannelig fått gjort litt til gangs i alle fall 😊

11 kommentarer
    1. Hehe, jeg trodde du hadde begynt å rydde i skap hos din venninne..og tenkte – jøss har var det mye posegreier..
      Men skjønner deg da, i ditt kjøkken må jo dette finnes..Hvis ikke hadde det blitt mye brødmat tenker jeg.

    2. Hihi, jeg trodde også at du hadde gått løs på skapene til venninna di 😉 Man trenger å rydde og få oversikten i blant. Jeg gjorde noe tilsvarende i klesskapene mine for noen dager siden. Skal du bo en stund hos venninna di, eller skal du ut på veien igjen snart? Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg