RUTINER OG BOSSA NOVA

Yeppz, da er jeg på full fart oppover Sverige. Natta har vært god til tross for et ekstremt lite soverom. Fikk nok i alle fall 5 timer med god søvn. Våkn rundt 5, men ble liggende ei stund å bare nyte stillheta. Etter hvert begynte trafikken å øke litt (en bil i minuttet) så da spratt (haha) jeg ut av “senga” og før klokka var 6 hadde jeg fått laga meg første runde med mårrakaffe. Utrulig godt å få rutinene sine tilbake..

Etter at kaffen var testa og godkjent, pakka jeg vekk stæsjet igjen, fyra opp doningen og surra meg videre oppover landet til myke toner fra bossa nova jazz.

Og nå har jeg hatt et lite stopp for å få i meg frokost. Blir dere sjokkert om jeg sier kald kylling og brød med smør? Noe sier meg at jeg må prøve å finne noe annet å spise etter hvert før jeg begynner å kakle og legge egg, hehe.

Okidoki..da suser jeg videre. Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

4 kommentarer
    1. God tur videre. Etter en pause fra bloggverdene (og tiktok) har jeg fått med meg at det har skjedd mye rundt deg i senere tid. Fint å høre refleksjonene dine. Og kaffe tidlig på morgenen mens støyen av biler øker, får en forlokkende klang når du skriver om det. Riktig fin dag til deg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg