RØMMEGRØT, BACON & BRUNOST

Hurraaaa… jeg fikk knødd meg til å laga meg middag i dag også. Jeg hadde en pakke med rømmegrøt som jeg kjøpte på 10-kronersmarked  i desember, og i går kjøpte jeg meg en boks rømme nettopp med tanke på å lage meg grøt til middag i løpet av helga. Og siden jeg hadde både brunost og bacon hjemme, ble det reine festmåltidet på Yours Truly nå.

Ellers har jeg fremdeles ikke gjort noe fornuftig i dag.. annet enn å lage en liten TikTok der jeg filma hjemmet mitt utvendig og hvor de verste lekkasjene er. Den snutten ser du HER.

Ha en flottersfin kveld videre folkens ❤️

7 kommentarer
    1. Bacon og brunost på rømmegrøt har heg ALDRI hørt om før 😀 Men rømmegrøt med sukker og kanel og rosiner, ja da snakker vi 😀

    2. Bacon og brunost er helt greit, men rømmegrøten kan jeg godt stå over. Når foreldrene mine spiste det, spiste jeg heller Semulegrynsgrøt. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

    3. Mmmm – rømmegrøt er deilig! Men med bacon – nei, det har jeg ikke prøvd! Brunosten er ok, hihi, selvom jeg pleier å ha sukker og kanel! Og gjerne spekeskinke elno ved siden av…..! God klem <3

      1. Før brukte jeg bare sukker & kanel og spekemat..og flatbrød. Men i de seinere år har jeg fått dilla på brunost i stedet for sukker – og salt, sprøstekt bacon 😁
        En riktig flottersfin kveld videre til deg 🥰 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg