ROLLENE BLE BYTTA OM

I dag har jeg virkelig blitt skjemt bort i alle bauger og kanter. Etter at jeg hadde hatt besøk av ho venninna mi som jeg skreiv om i forrige innlegg, satt jeg å sløva litt og bare kosa meg ei stund til go’venninna kom hjem etter å ha vært barnevakt for yngste barnebarnet. Men før jeg fikk den eminente bakdelen min med meg inn til henne hadde hun jaggu hevve seg rundt og begynt på middagen, som i dag ble koteletter, potet, erterstuing, kålrabi og tyttebærsyltetøy.

Normalt sett i disse dager er det jo jeg som lager maten mens hun dekker på og sjainer kjøkkenet etterpå – men i dag ble da rollene bytta om. Skal innrømme at det var sabla godt å spise mat som jeg ikke hadde laga sjøl, hehe.

Så god & mett og ekstremt fornøyd sier jeg nå takk for i dag. Ha en nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

5 kommentarer
    1. Det er deilig å få servert middag.🤗🤩
      Skikkelig god middag fikk du også👍🏻
      Kos deg resten av adventssøndagen!🌟🎅🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg