ROLIG MÅRRA MED BILDE-FLASHBACK

Gooood mårra alle sammen. Har dere en fin dag så langt? Det har i alle fall jeg. Har sovet greit i natt, men mye avbrutt søvn fordi jeg tross alt står på ei lita parkering ved E16 rett utenfor Voss. Men jeg koser meg jeg og har en veldig rolig mårra. Er snart ferdig med dagens første kaffekopp og planlegger så smått litt frokost. Deretter blir det å prøve å finne en fin plass å stå. Minuset er at jeg fraus faktisk i går kveld, så til slutt kraup jeg til korset og hadde på dieselvarmeren et par – tre timer..og nå må batteriet lades en god del igjen.

Men skitt au, nå til siste halvdel av overskrifta..bilde-flashback. Her er noen av de bildene jeg tok i går på tur mot og over det fjellet jeg kryssa – Brekkhusfjellet.

Ha en riktig fin dag da, alle sammen ❤️

Nyeste mårrabubbelet på TikTok finner du HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg