ROLIG MANDAG

Kan ikke akkurat påstå at det har vært mye futt & fart her i dag, nei…tvert imot, så har det vært en ekstremt rolig mandag. Måtte ut en tur på butikken – og da passa jeg på å kjøre en tur innom brorsan og fikk han til å sjekke diverse reimer på bilen – fordi det gneller som fy før det får gått seg varmt under panseret. Og joda, det var opptil flere av de som var slakk i..men det ble det IKKE gjort noe med i dag – så etter at han hadde sjekka tingenes tilstand, klappa jeg igjen panseret og surra meg hjem igjen.

Stoppa et par plasser og knipsa et par bilder – men ellers – null, nix & nada, hehe 😉

Og i kveld har det også vært kun sløving…litt strikking på den restegarn-buksa jeg sysler litt med..

..og nå blir det enda mer sløving, med boka jeg driver å leser – og ostesmørbrød med kjøttrull & melk 😉

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg