RÖJDEN

Gudd maurning og god fredag folkens. Det er absolutt null nytt om bilen min, så i dag legger jeg heller ut litt bilder fra et par dager siden. Søstersen var ikke heeeeilt i form, men vi tok oss en liten kose-svipptur over grensa til Torsby kommune, nærmere bestemt Röjden  – som på norskesida heter Røgden.

Som dere ser er Röjden på svensk side bare en liten del av Røgden, som er en stor og flott innsjø..

..og det er utrulig mange flotte steder å dra for å kose seg langs stranda på norsk side.. men vi valgte oss da et populært sted på svenskesida.

Yeppz, måtte få et par selfie- varianter oxo..

Er et par – tre år siden sist jeg var akkurat her, og i tillegg til at det faktisk er utedo der har de nå satt opp to avlukker (eller no’sånt) ett til damer og ett til herrer, hvor folk kan skifte når de skal bade.

Utrulig bra opplegg, spør du meg.

Da får dere ha en flottersfin fredag, og så sees vi etter hvert..og da har jeg forhåpentligvis gode nyheter om bilen 🤞

Har allerede fått ut en ny TikTok, og den finner du HER

4 kommentarer
    1. Flotte bilder fra et veldig fint sted.☀️🤩
      Godt at dere tar små utflukter rundt og ser dere omkring.👏🏻👍🏻
      Håper det ordner seg snart med bilen så du kommer deg ut på veien igjen.🤗☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg