RØDT VÆR TAKK

God snart formiddag folkens..i dag er jeg skikkelig treig i avtrekkeren. Har vært oppe sia rundt 7, men alt går i sirup. Jeg holder på å forberede meg til å kjøre noen mil videre for å se om jeg finner bedre vær. Rødt vær – ikke blått.

Hvor dette er, har ingen betydning da det er langt fra sikkert at jeg havner akkurat der.. Poenget mitt er bare at jeg tar regn og mildvær hvilken dag som helst foran snø og kulde.

Nå er frokosten fortært og kaffekoppen atter en gang fylt til randen. Så da er det vel bare å surre seg videre.

Ha en super dag alle sammen ❤️ og så sees vi garantert seinere.

Mårrabubbelet på TikTok finner du HER.

10 kommentarer
    1. Godt nyttår til deg. Røde temperaturer er gode, men mange blå over det meste nå. Så framover uten å se et eneste rødt tegn. Men det blir igjen. God tur der du farter. <3

    2. Om du leiter etter røde temperaturer, er det ingen vits å komme nedover hit. Sjekket nettopp på yr.no og vi kommer til å ligge på blått, en god stund framover. Hadde håpet på rødt jeg også, for nå er jeg lei kuldegradene. Ha en fin dag hvor enn ferden går, klem 🤗

      1. Ja jeg vil helst unngå både snø og kulde om jeg kan. Men storm liker jeg, selv om jeg ikke kan parkere på steder det er for mye vind i frykt for at jeg skal få ødelagt camper’n. Håper det virkelig fortsetter å bli billigere strøm når det regner mye 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg