ROBINSON, FAKTISK….

Ok..de av dere som kjenner meg.. altså skikkelig kjenner meg, veit at jeg ser aldri på tv-program. Det er selvfølgelig noen få unntak, som “Grevinnen og hovmesteren” på lille julaften, og “Snekker Andersen” på julaften. Ut over det kan jeg gå året på tampen uten å se et eneste tv-program. Det jeg bruker tv til, er å se filmer og serier på bl.a Netflix.

Men go’venninna mi liker å se på litt på reality show.. på tv.

Som Robinson ekspedisjonen.

Og tenk..tru det eller ei, men i dag blir faktisk andre gangen siden jeg kom hit, at jeg nå har benkra meg foran tv’n og gløtter litt sammen med henne. Æ meine…Robinson, faktisk..!! Nope, tru mæ det kommer ikke til å bli en vane, hehe.

Ha en nydelig kveld videre ❤️ og natti-natt etter hvert.

5 kommentarer
    1. Det må jeg si!😅
      Robinson har jeg jo sett med det samme det kom på TV, men de siste årene har nok den realityen gått forbi hos meg.
      Uansett er det nå koselig å se på TV sammen med andre og kose seg foran skjermen.🥰
      Kos dere!🤗

    2. Ja, vi så det også. Jeg synes det er best å ta det opp, for da kan jeg spole over all den skravlingen de holder på med om hvem og hva og hvordan. Robinson var ikke sånn før? Nå er det bare intriger og skravel. Men konkurransene kan være artig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg