RO I SJELA

Som dere kanskje har fått med dere så er jeg “i fjorden” nå, og gjett om jeg koser meg her borte. Her kan jeg styre og bale med mye rart, inkludert hagearbeid som gir meg ro i sjela. Og i tillegg til kattene har jeg en utrulig sjarmerende gjeng med høner og halvvoksne kyllinger som surrer rundt beina på meg til stadighet. Det er skikkelig gøy å se hvor tamme de er, og den ene av de, mammaen til kyllingene er så tam nå at hun kommer bort og henter mat fra hånda mi.

En anna ting som jeg syns er superkoselig er å være på havet. Det gir meg faktisk også ei utrulig god ro i sjela, og litt ut mot kveldinga i går dro jeg og bålmannen en tur ut med båten og fiska litt.. så gjett hva vi hadde til kveldsmat, hehe.

Vi var utpå ei god stund sammen med en hel gjeng av måser, og mens jeg fiska tok bålmannen seg av å styre båten – og knipse bilde av noen av de førnevnte måsene som lå og duppa på rekke og rad.

Når vi kom på land hang det selvfølgelig en gjeng med måser rundt oss der også – og siden jeg er veeeldig glad i de vakre bråkebøttene, måtte jeg prøve meg på å knipse en som satt og gjorde seg til i håp om en godbit..og så kom det jaggu ei “linselus” flyganes også.

Og nå er det jammen ta langt på dag igjen. Jeg har ingen spesielle planer, men tenker at det er nok av ting å finne på som gir meg ro i sjela.

Så ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ det skal i alle fall æ.

6 kommentarer

Siste innlegg