REINE FULLTIDSJOBBEN JO

I dag har jeg en sånn dag der jeg kjenner at jeg har mest lyst til å legge ned alt av SoMe som jeg ellers er aktiv på. Regner med at de fleste av dere bloggere i alle fall kjenner dere igjen. Hodet er helt tomt og det virker klin umulig å finne på noe fornuftig å skrive om. Jeg er jo i tillegg på TikTok, Snap og Instagram, og sliter med å komme med noe fornuftig på noen av stedene.

Det ryr inn meldinger og kommentarer fra hyggelige folk over hele landet, og jeg ønsker virkelig å klare å svare alle sammen. I tillegg driver jeg ei fotogruppe (Facebook-gruppe) som trenger en god del oppmerksomhet for å få den til å gå rundt sånn som jeg ønsker, samt en YouTub-kanal som IKKE får den oppmerksomheta jeg ønsker å gi den.. Helt seriøst så føles det av og til som en fulltidsjobb – bare med den forskjellen at jeg får ikke betalt. Det vil si jeg får jo noen ører fra samarbeidet med Blogg.no, men det er ikke mange kronene i løpet av året.

Så akkurat nå sitter jeg her da, og føler meg SVÆRT intelligent (not) som blogger om at jeg sliter med å blogge, haha. Men tenker at alle har vel lov til å ha sånne dager. Poenget er vel at jeg faktisk klarer å pushe meg sjøl til å få lagt ut NOE. Har null peiling på om jeg får ånden over meg seinere i dag, men hvis ikke får dere ha en riktig fin ettermiddag og kveld.

14 kommentarer
    1. Man MÅ jo ikke legge ut noe har jeg funnet ut 😂 Spesielt ikke når man ikke tjener på det, og hvis man ikke har noe å skrive. Men jeg følte mer på det før at jeg BURDE skrive noe. 😊

      1. Det er sant 😊 Blir neppe å holde dette tempoet for evig, men akkurat nå syns jeg faktisk det er greit å ha mye å henge fingrene i – sjøl om jeg av og til blir temmelig tom, hehe.

      1. Selvfølgelig går det an å legge ned noe, men jeg trives faktisk med å ha så mye å gjøre akkurat nå. Tar fokus bort fra andre ting 😊 Og når det kommer til TT er det ingen fare med den type konto jeg har, eller de jeg følger. Bare koselig det aller meste av det, så det blir jeg definitivt ikke å slutte med 😊

    2. Sånne dager dukker opp innimellom – at en har lyst til å slutte med alt! Du får legge noe på is en stund, så kommer nok lysta tilbake! Klem <3

    3. Det er helt sant 😊 Nå føler jeg vel egentlig ikke for å slutte helt, er bare litt tom akkurat nå. Faktisk syns jeg det er kjekt å ha så mye å styre med for å ta bort fokuset på andre, mer kjipe ting 🥰 Men om det fortsetter å blokkere seg blir jeg kanskje å vurdere å roe ned litt 😊 Klemmerz ❤️

    4. Av og til føles hodet tomt og man kommer ikke på noe å skrive om. Det tar også ganske mye tid, men så får man kontakt med veldig mange mennesker også.🤗
      Likevel kan man bli sliten og trenge en liten pause nå og da og tenke på andre ting.🤩
      Ha en flott kveld!🤗

      1. Ja noen dager er bare sånn ☺️ Men det er så utrulig koselig å “møte” alle disse flotte folkan på nettet. Og jeg trur nok de fleste har forståelse for at man kan bli sliten og trykke på pause knappen litt 😊
        Håper dagen din blir riktig fin 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg