REINE ETEGILDE

Da har ettermiddagen sneket seg innpå meg, og jeg har mer eller mindre flata ut her. Etter at jeg var ferdig med alt husarbeidet som jeg hadde bestemt meg for å gjøre i dag, tok jeg et dypdykk i kjøleskapet for å se om jeg fant noe lurt å spise til middag. Var egentlig ikke mye der som frista, men endte opp med kyllingvinger jeg fant på 40% i går, og litt potetmos. Krute godt!

De av dere som har fulgt meg her spesielt de siste dagene veit at jeg har hatt et lite rotterace på gang. Derfor regner jeg med at dere har forståelse for at etter først 14 timer på veien, etterfulgt av bare noen få timer søvn og deretter 13 nye timer på veien, så er jeg nok ikke helt uthvilt enda. Derfor har jeg nå fått på meg favoritt-pysjbuksa mi, henta meg et kosepledd og bare parkert bakenden i godstolen.

Selvfølgelig hadde det smarteste valget vært å hyre på seg og komme seg ut en tur mens det er godt vær – men næææh… Æ akter å moillkose mæ inne i stedet. Og sjøl om det ikke er SÅ lenge siden jeg spiste middag, har jeg nå diska opp med litt fredagskos for å skjemme meg sjøl bort mens jeg forsvinner inn i en Netflix-film eller serie. Ikke ofte jeg spiser smågodt, men jeg var så sabla heldig at jeg kom over noen sukkerfrie produkter da jeg var innom i Abisko på tur til øya i går. Yeppz, her blir det reine etegildet, hehe.

Om jeg kommer mer innom her i dag får bare tiden vise. Uansett ønsker jeg dere en riktig fin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️

 

7 kommentarer
    1. Svenskene KAN sukkerfrie alternativer som i tillegg smaker godt.🤩 Husker vi kjøpte noen sukkerfrie Mariannedrops ett år siden eldstemann fikk diabetes da han var liten. De var skikkelig gode.🤩🥰
      Nyt fredagskvelden!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg