REGN!!

Regn!!..regn, regn, regn.. Nå har det veksla mellom yr og regn i dagevis igjen, og det lover ikke godt videre fremover, tvert imot. Misforstå meg rett, jeg LIKER faktisk regn. Når det kommer i moderate mengder og særlig om man har mulighet til å danse barfot..noe jeg ikke gadd å starte dagen med i dag, altså. Men derimot en plasketur med støvler på..det gjorde godt.

Med det sagt, er jeg ikke så sabla glad for at det bøtter ned i store mengder. Her jeg står parkert akkurat nå, har det regna så mye over tid at det ikke er mulig å komme seg over til noe som ser ut til å være et fint turområde.

Det vil si jeg kan prøve å balansere på steinene som ligger under vann – men er jeg uheldig og sklir og plumper uti, har jeg null mulighet til å tørke klær og støvler. Det er nemlig dypere og lengre utover der enn det ser ut.

En annen ting er at jeg stoler ikke på at bygget er tett..og tenker at jeg burde bare bryte opp og kjøre videre…og videre.

Meeen.. nå skal jeg ignorere regnet så godt som jeg kan, og konsentrere meg om mårrakaffen. For vakkert? Ja det er det til gangs.

Ha en nydeligvakker onsdag da, alle dåkker flotte folkan der ute ❤️

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg