RAMBO, TWILIGHT & SHADOW

Som jeg har sagt ørten ganger før, liker jeg å hive meg med på utfordringer om jeg har muligheten til det. Og i går kom min herlige medblogger Bunny med denne utfordringa – om å fylle bloggen med kjæledyr. Nå er det dessverre noen år siden jeg hadde det…og jeg hadde store problemer med å velge bare ett bilde (satser på tilgivelse) derfor legger jeg ved to gamle bilder av meg og nydelige Rambo som jeg brukte å låne av en kompis.

I fjæra på Årbostad, rett nedenfor huset etter mora mi.

Og de to nydelige kattene mine, søsknene Twilight & Shadow.

Fang-kos med gutten Twilight bakerst, jenta Shadow foran.

Jeg hadde kattene samtidig som jeg brukte å låne bikkja, og de gikk utrulig godt overens. Gjett om de var et syn når de alle tre kom jumpende opp i senga og vekte meg om mårran for å få frokost.. og etterpå sto glade og fornøyde side om side og spiste av hver sin skål på kjøkkenet. Jeg brukte også å ha alle 3 med meg på tur. Bikkja i bånd og kattene løpende fritt etter – om de ikke haika og fikk sitte i tursekken på ryggen min (selvfølgelig med lokket åpent)

Sukk…det var tider, det 🤩 Kjenner jeg savner det å ha dyr.

 

5 kommentarer
    1. Egentlig, jo flere bilder desto bedre, det artige her er er jo å få fylt forsiden til blogg.no med flotte dyr. Jeg kjente jeg ble litt lei av kjellerstue, loft og barnevernsbarn for klikk og oppmerksomhet. Det ble jo noen som kastet seg på, og mange, som du, postet bilder som gjenspeiler følelser. Dyr er fantastiske, spesielt hunder og katter, altså det er jo grunner til at de topper som menneskets beste venner. Med livet du lever akkurat i dag, så er det vel ikke spesielt gunstig med katt eller hund, men kanskje et marsvin til våren? 😜🐰🥰

      1. Det var jo bra 😁 og dyr er jo absolutt et flott tema å fylle bloggen med ei stund.
        Nei sånn som jeg lever nå er det ikke rom for dyr… ikke engang et (svømmedyktig) marsvin 🙈😂❤️

    2. Fine dyr 🙂 Jeg hadde ikke noen egne dyr, har aldri hatt…. eller har jo Salt og Pepper da…og de fikk også være med 😀 Og en del lånte dyr 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg