PUSSE-GNIKKE & GNU..

..OK – riktig sååå ivrig har jeg vel ikke vært – men en av tingene som jeg hadde på dagsplanen min i dag, var å hjelpe ei venninne. Sønnen hennes har nemlig nettopp fått seg ny leilighet – og i går ringte hun og lurte på om jeg orka, gadd & hadde løsta til å hive meg med sammen med henne og få tørka over den – for dessverre er det ikke alle som er like flinke til å vaske etter seg når de flytter ut..og gutter er gutter – de fleste av dem setter nok pris på å slippe å vaske mer enn høgst nødvendig, hehe.

Så etter jobb svinga venninna innom og plukka meg opp – så jeg skulle slippe å spa frem bilen..

..og så ble jeg først med henne hjem så hun fikk spist…mens jeg slurpa kaffe og gnafsa en proteinbar..

..deretter dro vi bort i leiligheta og fikk tørka over så det ble innflyttingsklart til kar´n.

Tenker det var kjekt å få litt å henge fingra i i dag 😉

10 kommentarer

Siste innlegg