PULSVARMERE – ei absolutt nødvendighet.

I skrivende stund sitter jeg her med pulsvarmerene på og tenker at for meg er det ei absolutt nødvendighet. Faktisk er de derre bittesmå plaggene rene lifesaver’ne. Jeg kjenner at det begynner å bli rimelig kjølig her inne, for dieselvarmeren er av og det er bare rundt 8 varmegrader.

Jeg starta den i mårres for å få opp varmen og tørka opp litt fukt, men nå har jeg hatt den av et par timer for å spare strøm på batteriet, samt diesel. Men nå trur jeg at jeg må starte den igjen snart for ellers er det på med lue og jakke i tillegg. Veit faktisk ikke hva jeg meiner om dette sjøl engang..

I alle fall, selv om hauet går på høygir for tida, må praktiske ting gjøres likevel. Så i dag har jeg fått gjort unna litt småtteri som å koke opp en ny rasjon med egg og fylle opp vanndunken. Og jeg er ekstra glad for at det er grønn vinter her jeg er akkurat nå, fordi det betyr at jeg kan gå rett utenfor stuedøra og hente vann både til dunken og for å kjøle ned eggene.

Utrulig vakkert her da.

Men sjøl om det er aldri så vakkert har jeg ikke vært mye utenfor døra akkurat. Som jeg nevnte i forrige innlegg regner det noe så vanvittig her, og det skal det tydeligvis fortsette med.

Akk ja, her er det bare å belage seg på mye innetid…

Er en ny TikTok ute også, den ser du HER

2 kommentarer
    1. Hmmm – kjedelig med regn altså! Her er det jo en halvmeter snø, og det skal regne fra i morra…..! Så fin det er der – den fine grønne skauen! Her kommer en god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg