PRODUKTIV DAG

Juppziyeppz og god tirsdag alle sammen. Dagen i dag har vært temmelig produktiv, og jeg har fått gjort mye. Som jeg nevnte i går skulle jeg til ei gammel venninne for å se på ting & tang hun skulle kvitte seg med..og jeg endte opp med masse-masse arva ting. Fra duker, gardiner og kjøkkenutstyr til lampe, sykkelstativ og gardintrapp.

Etter at jeg var ferdig hos henne, surra jeg meg over til brorsan for å hjelpe han med å kutte glava, få kledd med plast og begynt å legge plater.

Akkurat nå er jeg fremdeles hos brorsan. Vi skal sette opp ei plate eller to til, men skal surre meg hjem igjen snart. Kjenner at jeg har vært oppe sida før 4.30 i dag også – så noe sier meg at jeg blir vel å gjenta gårdagens sløving – som resulterte i at jeg sovna av på sofaen klokka 20.30, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ og sjøl om det er langt på dag alt, kan du se dagens mårrabubbel på TikTok HER om du vil.

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg