PROBLEMLØSER’N

Goood mårra, verden..jeg for min del har faktisk vært våken sia kl. 5, men gadd absolutt ikke krabbe meg ut av senga før langt over 7. Om det er så steike lurt å bli liggende sånn å rulle for seg selv i timesvis, strides vel de lærde om..for det er utrulig mye jårr hodet klarer å få til å lage seg opp meninger om, før jeg får i meg den første runden med kaffe..

Så til slutt var det bare å tusle seg ned og ut i lufta, og innse fakta om hva som er min problemløser..bærre gi mæ koffein, så ordne det meste sæ, hehe 😉

God kombo til mårrakaffen – frisk luft og nydelige høstfarga 💕

Ha en flottersfin søndag, alle dåkker flotte folkan der ute… IBRB 😉

 

6 kommentarer
    1. Ja den førrbaska jårringa. Nytteslaust. Men nå er jeg heldig. Slukna som et stearinlys i en sorvæstramling. Men kaffe er et must. Nyt dagen på øke måter. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg