POTETMOS & …OSTELAT?

Yeppz, ble jammen middag på Yours Truly i dag også. Og i manko på noe fancy å kalle det, sier jeg bare rett og slett potetmos og ostelat.

Laget av disse ingrediensene.

Jeg regner med du lurer på hva ostelat er for noe..? Vel..rett og slett stekt servelat og ost..som legges lagvis som en burger etterpå, med ei servelatskive i topp og bunn.

Så kokte jeg ut panna med vann ispedd baconost, og laga mosen på det

Juppziyeppz og god middag folkens ❤️

Ligger forresten en liten TikTok ute HER hvor jeg etterlyser tips til hvor jeg kan få tak i Camping Gaz rundt om kring her i landet. De Biltema-butikkene jeg har vært på har ikke, og Jula (i Harstad) har vært fri i månedsvis..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg