POSTEN SKAL FREM

God langt på dag folkens. ..ja det er jo faktisk rukket å bli ettermiddag alt. Og som jeg nevnte i mårrainnlegget som du ser HER, så hadde jeg litt planer for dagen. Husker dere at jeg hadde en giveaway på bloggen for ei tid tilbake? Da jeg runda 3000 innlegg?

Vel..hun som vant er en av TikTok-følgerne mine som har ytra ønske om å kunne møtes over en kopp kaffe en gang. Og når jeg visste at jeg skulle kurse meg på tur nedover landet, sendte jeg melding til henne før jeg dro fra nord, med spørsmål om hun ville at jeg skulle sende pakken – eller leke postbud. Trenger jeg si hva hun valgte? Så med det for øyet at posten skal frem (noe som absolutt ikke stemmer bestandig i våre dager), havna jeg i dag i/på Fagernes og møtte ei sprudlende og blid førkja.

Med ei super bevertning skravla og kosa vi oss kjempelenge i nydelige omgivelser..

..og jeg fikk faktisk lov til å knipse bilder av pakkeåpninga.

Klarte jo selvfølgelig å glemme å ta nærbilde av gevinsten, men det var da et drikkebeger m/ lokk & sugerør som det sto noe “summer”greier på, og en rull mentos.

Jeg glemte også å ta bilde av oss sammen.. men krysser fingre & tær for at det lar seg gjøre en annen gang.

Det var alt for denna gangen. Jeg har egentlig parkert for natta, men det er så grønnjækli mye bråk her at jeg vurderer å kjøre videre bare jeg er ferdig med å spise.

Ha det godt så lenge da, alle sammen ❤️

 

6 kommentarer
    1. Så herlig da!
      Artig å treffes og levere personlig rett og slett 🙂 Postbudet kom seg fram !!!
      Håper du finner en roligere plass kanskje. Lag deg en god kveld og ei god natt! klems

    2. You made the day for denna Førkja 😂😉Så utrolig koselig og treffe deg og ja du var akkurat som jeg trodde 😀Utrolig kul 👌Hello Summer koppen er tatt i bruk og mentos er spist opp 😉Ha en fortreffelig fin tur videre.Så håper jeg en dag du hiver deg lengre sørover 😉🥰

    3. Så gøy med personlig levering! Jeg sier det igjen – du er sååå flink (og lur) som reiser innom folk på veien! Koselig med nye bekjentskaper altså! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg