PLANLEGGING

I dag har jeg bestemt meg for at jeg skal begynne å planlegge blogginnleggene som skal komme i adventstida. Ikke alle, selvfølgelig – men mårrainnleggene.

Jeg har nemlig bestemt meg for at jeg skal prøve å lage en litt mer skikkelig adventskalender her, enn den som var i fjor. Da laga og posta jeg jo bare et nytt silhuettbilde hver dag – og så fikk dere se hva som var i MIN kalender, hehe. Akkurat DET trur jeg at jeg blir å gjøre i år også – vise hva jeg får altså – men i tillegg tenkte jeg å lage en litt mer spennende kalender til dere, med oppskrifter, mønster og kanskje litt oppgaver.

Og lurer du nå på hvordan jeg kan være så sikker på at jeg får adventskalender i år også? Fordi guttungen og søstersen har fått i oppgave å kjøpe 12 billige ting hver og pakke inn for meg – som jeg betaler sjøl. Jeg er nemlig blitt mer og mer “julete” med årene, og syns advent og kalender er skjitmorro. Har faktisk store problemer med å la adventspynten stå i ro..for ikke å snakke om julemusikk. Må nesten sitte på hendene mine for å ikke slå på julekanalen på radioen allerede. I fjor klarte jeg å holde meg til 20 november..om jeg klarer det i år, gjenstår å se.

Slenger med et bilde her på tampen av selskapet jeg har for tida, når jeg sitter ute og drikker mårrakaffen. Søttogførtitusentrehundre & én “flapp-flapp”

Ha en riktig flottersfin onsdag da, alle sammen ❤️ CU L8R

Det forrige innlegget mitt om gårdagens planer og gjøremål ser du HER

Og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok ser du HER

9 kommentarer
    1. Høres ut som en god plan.👍Var på shopping i går. Gubben og jeg ble enige i at vi kjøper et lite ferdig pynta juletre. Den forrige var høy og tung. Når gikta herjer er det ikke bare å håndtere et tre som er 210 cm høy. En ting er sikkert at ungene blir å gapskratte når de ser det lille treet. 😂

    2. Fyyy! Er det møll?? Kvitt deg med dem før de spiser opp inngangsdøra di! (Noen møll spiser treverk, noen spiser nøtter og annen menneskemat, noen spiser klær, noen spiser ALT!)
      Gleder meg til å se juleHelene in action! 😉

        1. Ah, nå ble jeg lettet, på dine vegne! Jeg strevde i tre måneder for å bli kvitt svinpelsene i Spania for et par år siden.

    3. En god plan – da er det bare å glede seg for meg også da! 🙂 Adventskalender er viktig – jeg har en te-kalender liggende klar…. kjøpte den for leeeeenge siden….! Det er koselig! 🙂 Det var jammen mange flapp-flapper, ja – håper ikke du har navn på alle, hihi…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg