PERFEKT..& SESONGENS FØRSTE

Vel, det begynner å merkes at det er store temperatursvingninger og mye rå og fuktig luft nå.. for i dag måtte jeg ta til takke med et halvmykt knekkebrød til frokost. Null problem, sjøl om jeg liker de best de knasende sprø. Merka det faktisk på riskakene jeg satt å kosa meg med i går kveld..

Men å klage? Nånei du!! For jeg har stått på den mest perfekte plassen EVER i natt.

Bare seeee på den utsikta da jeg åpna døra i mårres 🤩

Jeg traska litt rundt om kring i området og bare nøt stillheta (og passa på å få i alle fall 7000 skritt på teller’n, hehe) og har virkelig kosa meg her. Nå er jo endelig det generelle bålforbudet over,  og lykken var fullkommen da jeg faktisk klarte å leite opp nok tørr ved til sesongens første bål. For ja, jeg har begynt å følge sesongen i stedet for året, da jeg ikke er garantert å være steder der det er lov å tenne bål etter sunn fornuft om sommeren..

Hva dagen i dag vil bringe, veit jeg ikke. Jeg blir å surre meg videre oppover, for det kan være greit å få gjort unna det som må gjøres utvendig og under bilen før det blir alt for bikkjekaldt. Men hvor langt opp, veit jeg ikke før jeg stopper, hehe.

Ha en nydeligvakker fredag alle sammen ❤️

Nope, ingen ny TikTok i dag (enda).

10 kommentarer
    1. dette såg helt nydelig ut :=) kjekt du koser deg ,att knekkebrøda blir mye når du har dei tørt inne i bilen var litt merkelig ,det må jo bety att det er fuktig eller litt rått inni bilen skulle jeg tro?,du må få deg en knekkebrød boks ,det bruker vi en får dem iallefall på coop exstra

      1. Vel, det er logisk i mitt hode at de blir myke – jeg har jo null varme i camper’n når jeg kjører..og når jeg parkerer varmer jeg opp litt..for så å ha null varme om natta. Så selv om jeg har godt med lufting, er det ekstremt rått inne hver mårra. Om en sånn boks vil hjelpe da, veit jeg ikke 🤔😊

    2. Utsikten er så vakker, og man kan jo bare drømme om å våkne til det hver dag.
      Merker godt at luften forandrer seg, og her svinger det fra Hawaii stemning til stram høst. I dag blåser det og er kjølig, så for første gang på denne siden av sommeren ble boblejakka hentet fram. Ha en fortsatt fin fredda, klems 🤗

    3. Det ser virkelig helt nydelig ut der.🤩
      Skjønner godt st du koser deg der med bål og det som er.👍🏻
      Nyt fredagskvelden!🤗🍃🍂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg