PERFEKT ETTERMIDDAG OG KVELD

Yeppers..detta har vært en perfekt ettermiddag og kveld. Som jeg har nevnt så vidt i et par setninger i tidligere innlegg, skulle jeg møte ei venninne etter at hun var ferdig på jobb i dag. Selv om vi er oppvokst på samme øy og har kjent til hverandre (nesten) hele livet, er det ikke så himla mange årene siden vi ble venninner. Og vi ble egentlig veldig nære venninner fra dag 1.. Men livet skjer, og nå er det faktisk et halvt år siden vi så hverandre sist.

Men altså, i dag fikk vi oss ei sykt trivelig stund i lag. Jeg skulle egentlig til hun derre go’venninna mi og snike meg til å parkere en dag eller to, men siden hun ikke var helt i form etter jobb, utsetter jeg det til i mårra. Og da kom hun andre venninna mi kjørende hit jeg står parkert i natt, og så kosa vi oss i et par timer med kaffe, kjeks (som hun hadde med), skravling og masse latter.

Og seee hva jeg fikk hos snille tøtta. Ting hun hadde flere av, og som hun tenkte kanskje jeg ville ha i stedet for at det bare lå der. Og det hadde hun SÅ rett i 🤩 Jeg ble skikkelig superglad, for det er ting jeg trenger.

Men nå er venninna dratt hjem, og det er straks natti-natt på denna førkja. I mårra er det da meininga at jeg skal dra til hun go’venninna mi, og ellers er planen at jeg skal innom han kompisen jeg dro på roadtrip sammen med i vår, før jeg drar en tur til guttungen på onsdagskveld etter at han er ferdig på jobb og møte. Og etter det? Hvem vet 😉

Så ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og så ligger det en ny TikTok HER

7 kommentarer

Siste innlegg