PASSE IKKJE INN..

Heisann og goood mårra der ute..er vel på tide med en liten “tilstandsrapport” herfra igjen, hehe =)

Som jeg skreiv i det forrige innlegget mitt, er jeg litt hemma for tiden når det kommer til å farte rundt om kring..for økonomien tillater det dessverre ikke. Så frem til det lysner litt, må jeg bare prøve å holde fokus på å komme meg gjennom dagene med mest mulig mental eleganse 😉

Selvfølgelig er det HAUGEVIS av steder rett i nærheta her, som jeg kunne benytte meg av – bare for å få gått litt turer i skog og mark – men..det er et stort MEN her..for jeg har aldri likt – og kommer aldri til å like – å traske og trø der det er garantert at jeg treffer på andre mennesker. Beklager, men jeg føler ikke at jeg “passer inn” i sånne settinger..ikke for at det er noe galt med folk, og det er jo supert at så mange kommer seg ut og får mosjon og friskt luft..men beklager igjen, siden jeg bestandig farter rundt alene, vil jeg da jaggu også være i fred når jeg er ute – sånn er det bare..

Men litt farting har jeg da fått gjort siden forrige innlegg – og her er et lite sammendrag i bilder =)

Vakre Tjeldsundet utenfor Harstad <3

 

Litt selfie i vinden må til, hehe 😉

Austerfjorden, noen mil utenfor Harstad – og andre veien i forhold til Tjeldsundet 😉

 

 

Et eller annet sted mellom Bjerkvik og Narvik =D

Så tre små turer har det blitt..rene Kinderegget, jo..tji-hiii =P

Ha en flotters dag videre, alle sammen – og så “sees” vi etter hvert <3

#tur #natur #hav #elv #fjell #vår #passerikkeinn #alenetid

6 kommentarer
    1. og her kommer den vakre aquafargen i vannet jeg forelsket meg i dag vi reiste nordover,helt herlige bilder.Litt synd du ikke liker å gå der andre mennesker ferdes samtidigt,jeg liker det best jeg :=) men vi er forskjellige det må respekteres,godt du får noen småturer alikavel da

      1. Skjønner godt du forelska deg i den fargen,ja..for den ER vakker 😊 Ja jeg skjønner jo at det hadde vært enklere om jeg hadde “tålt folk”, men som du sier, så er man forskjellige 🤗

    2. Helt fantastisk flott. Nydelig natur og den fargen da. Håper det blir flere turer for deg. Når det er sånn at du liker å traske litt alene 🙂 Jeg er sånn type at jeg liker best å traske å gå rundt her jeg bor..Ønsker deg en fin dag videre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg