PÅSKESTÆSJ & ANNA KOZ

Dagen i dag har blitt temmelig lik sånn jeg hadde planlagt det. Etter en laaang sløveperiode med mårrakaffe & frokost, var jeg klar til å bevege meg ut i den store verden. Det ble litt ekstra stas da ho venninna mi i Kvæfjord melda og lurte på om jeg hadde tid til en kopp kaffe sammen med henne på formiddagen. Klart jeg hadde det.. og vi endte som vanlig opp på Jordbærpikene. Der kosta jeg faktisk på meg en grov croissant med ost & skinke til kaffen.. og siden jeg hadde en gratis kaffe (wohooo) til gode der, ble den en dobbel cappuccino, hihi.. Skikkelig påskekos, da…

Ellers var vi bare rundt å trødde litt og kikka – og detta bare MÅTTE jeg forevige til ære for bloggkompisen min Bunny..

..og så brukte jeg pengene jeg sparte på kaffen, til å kjøpe bittelitt påskestæsj i form av kubbelys med vårlige påskefarger. Kjøpte en pakke gul & hvitrutete servietter også, men de gjemte seg for kamera, hihi..

Hvis dere ser godt etter, vil dere se at jeg har faktisk pledd i nesten samme fargene..

Da jeg sa ha det & god påske til venninna & gubben som var dukka opp mens vi surra, kjørte jeg en liten lufterunde og var bl.a innom butikken og shoppa litt ekstra for å ha i påskedagene.

Og nå er det bare å hive seg til og begynne med middagen til guttungen kommer etter jobb..
Gjett om mamma💖 glede sæ 😊

10 kommentarer
    1. Åååå, ekstra koselig med et lite cafébesøk også. Og en gratis kaffe hadde jeg også sist jeg var på Jordbærpikene 🙂 Kjekt å se at du har hatt en så fin dag. Og den blir nok like fin videre med sønnen på besøk. Kos deg masse ♥♥
      Klemmer godt ♥

    2. Så koselig! Fint du kunne være med og spise og kose deg litt. Og den påskepynten er jo bare søt da 😉 Blir godt å få besøk av sønnen din. Kos dere! <3

      1. Ja det var en god dag, å kunne få lov å sette seg ned og kose seg litt – og la dårlig samvittighet ligge hjemme..
        Takker for det 😊
        Ja det var stoooor stas å se han igjen, og takk-takk, vi kosa oss massssssse 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg