PANIKKMÅRRA

God mandag alle sammen.. egentlig skulle mandagsdiktet komme som første innlegg, men denna gangen får det heller komme seinere fordi jeg føler at jeg må dele detta mens det enda er ferskt.. Jeg veit ikke hvordan uka deres har starta, men mi starta med panikk. Før jeg la meg i går hadde jeg bestemt meg at nå – NÅ er endelig tida der for å begynne å trene igjen. Så jeg sto opp i mårres, surra meg ferdig med mårrarutinene mine og gjorde meg klar til første tur på treningssenteret på over et år..og fikk totalt panikk. Så det endte opp med at jeg nå gjør det tryggeste jeg veit – jeg kjører bil. Helt seriøst så var den reaksjonen et slag i trynet, for selv om jeg har fått panikk før for å dra på trening, gikk det jo så sykt bra de siste to årene før jeg datt helt fra. Så nå prøver jeg bare rett og slett å kjøre fra hele panikken, og håper fornuften innhenter meg igjen snart.

Har ikke hatt noe fokus på å ta bilder i dag, men huska i alle fall å knipse et da jeg stoppa for å sjekke og etterfylle olja for litt siden.

Juppziyeppz, da surrer jeg videre ei stund.. Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. Jeg skulle nok ha startet opp med treningen igjen jeg også, for jeg har ikke vært innom treningssenteret siden februar 2020. Har gjort litt her hjemme, men det blir ikke det samme. Vi får begge prøve å gjøre et nytt forsøk etter hvert 😉 Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

    2. Så leit at panikken kom igjen da 😳 Håper det går seg til, men du vet sikkert hvordan du best takler det. Og å kjøre hjelper deg alltid, så det var redningen for å få stilnet den i dag ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg