PÅ VEIEN IGJEN

Juppz, yeppz & jada..da er jeg endelig på veien igjen. Er ikke kommet så sabla langt fordi det ble godt ut mot kveldingen før jeg fikk starta å kjøre. Jeg var nemlig på det årlige romjuls”treffet” hos “fredagsdate”venninna mi og forspiste meg i går ettermiddag/tidlig kveld. Oh hildrande du så mett æ blei, hehe.

Men jeg er kommet meg noen mil da.. sånn ca et par hundre solide steinkast unna Bjerkvik, og har sovet her i natt med vinden ulende rundt ørene. Oh lykke!!

Har jammen hatt nabo i natt..

I utgangspunktet er det utedo her, men det er vinterstengt – så her måtte det grynnes til opp på leggen i mårres før jeg kom meg på badet.

Normalt sett legger jeg ikke så veldig med planer når jeg kjører. Halloooo.. jeg bor jo liksom i hele landet – og verden for den saks skyld, så det er jo uansett hvor jeg drar da. Men litt planer kan være greit av og til. Jeg har nemlig vært så heldig og fått meg 2 søppelsekker med tomgods. En med norsk pant og en med svensk. Så den umiddelbare planen nå er å først bli kvitt det norske tomgodset, deretter det svenske. Er bare noen få mil unna grensa nemlig, så det blir bare en liten kosemozetur over Bjørnfjell og tilbake før jeg surret meg mot Skarberget og tar ferga over til Bognes.

Ha en flottersfin dag da alle sammen ❤️ Ligger forresten en ny TikTok ute HER

9 kommentarer

Siste innlegg