PÅ TIDE MED ET SOLID SKIPPERTAK

Gudd maurnings fålkz.. eller rettere sagt god (snart) formiddag folkens. Skal ikke skryte på meg at natta har vært god, tvert imot. Men jeg gidder ikke henge meg opp i bagateller akkurat nå..for akkurat nå akter jeg å få i meg dagens runde med vitaminer samt en aldri så liten paracet, mens jeg nyter resten av mårrakaffen og litt sudoku.

Deretter blir det frokost før jeg helt seriøst må filleriste meg sjøl mentalt og ta et solid skippertak her. Greit at jeg har tillatt meg å ha en gå-sakte-aksjon siden jeg kom hit for snart ei uke siden… men nesten absolutt alt står fremdeles hulter til bulter og jeg kjenner at nå trenger jeg å få litt orden i kaoset her…

Så – wish me luck folkens..og kryss fingre og tær for at latmakken ikke overmanner meg igjen 🙈

Ha en flottersfin dag videre ❤️ og så finner du den siste TikTok’n min HER

8 kommentarer

Siste innlegg