PÅ ETTERSKUDD

De med et våkent øye fikk nok med seg at jeg ikke la ut noe innlegg i går.. og det er rett og slett fordi jeg var sabla opptatt hele dagen.

Derfor er jeg nå på etterskudd med å fortelle hva som har skjedd i livet mitt de siste dagene.
Forleden, altså onsdag dag var jeg først ute og traska meg langt mårratur..

..og litt utpå formiddagen hjalp brorsan meg så jeg endelig fikk landstrøm.

Så nå kan jeg få det godt og varmt i vinter – så lenge jeg står parkert steder der jeg kan koble meg på strøm.

Tirsdag var jeg ute og kjørte lang tur sammen med go´venninna mi – men det får jeg heller komme tilbake til hvis og når jeg får gått igjennom bildene mine – for jeg veit faktisk ikke hvor mye jeg knipsa på den turen..

Men så var det i går, da.. da starta jeg dagen med en ny rusletur og tok mårrakaffen i fjæra.

Og når brorsan var stått opp, tok vi oss en liten bytur igjen, både fordi han hadde et ærend, og fordi jeg hadde et par ting til jeg måtte få kjøpt til bilen.
Deretter var det full jobbing på meg hele dagen. Jeg starta med å få skrudd av hjulet, frihjulsnavet og bremsecaliper’n på ene sida fremme, så brorsan kom til for å få sjekka drivknuten(e) som jeg skulle bestille.

Da jeg hadde skrudd på alt igjen, heiv jeg meg rundt og “oppgraderte” litt på camper´n. Jeg nevnte i et tidligere innlegg at sist jeg og brorsan var å shoppa, kjøpte jeg bl.a noe stæsj som jeg skulle fortelle mer om seinere – og nå er det seinere.. så: TA-DAAAA.. en lufteventil samt et vindu i døra..

Det har vært sabla mørkt i den kroken ved døra, så det var fantastisk å endelig få litt lys inn.

Ellers tilbrakte jeg litt av kvelden inne hos brorsan. Vi fikk bestilt det som må kjøpes til bilen, og så spiste jeg pølsebiter & chips sammen med han. Dessverre fikk jeg en vanvittig reaksjon etterpå, og det tok si tid før jeg kom meg såpass at jeg klarte å komme meg opp i senga.

Så ja, jeg var totalt giddalaus når det kom til blogginga i går. Jeg la ut litt på Instagram, og laga en TikTok som dere finner HER, men ellers var jeg lite på sosiale medier i sin helhet.

Okidoki folkens – ha en riktig flottersfin fredag nå, da 😊 så sees vi plutselig her inne.

6 kommentarer
    1. God morgen inn i den ferske fredagen 😀
      Det er mye som skjer hos deg og ting og tang ordnes langs med – veldig koselig 🙂

      God fredag til deg og også god helg! klem

    2. god morgen,jeg bruker å si att så lenge fdu eig et hus er du ikke arbeidsledige,det gjelder vist for dei som eig en bobil som skal brukes til heim hele året ,men det kommer seg litt etter litt,ha en fin dag oog så håper du er i fin form igjen idag

    3. God morgen 🥰 Så godt at du har fått ordna med strøm for å få varme inn i camperen, for nå begynner det virkelig å bli kjølig ute. Blir spennende å se bildene fra turen din. Ha en super fredda, klems 🤗

    4. Morraturer er bra – og nødvendig shopping likeså! Kjekt å kunne koble på strøm – da er mye redda lissom! Passa fint med vindu også! Alt går seg til, skal du se! klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg