OVERRASKELSESPAKKE

Hei & hoppsann..bare innom en lynsnar tur nå for å vise dere hva jeg har fått. Jeg fikk nemlig ei koselig melding fra ei av TikTok- følgerne mine for ei uke siden, om at hun hadde lyst til å sende meg en overraskelse i posten. GJETT om jeg ble glad for det, hihi.. jeg elsker jo overraskelser.

Om du vil se åpninga og innholdet av pakken, samt en Happy-dance på TikTok i stedet for på bildet nederst i innlegget, finner du den videoen HER.

Nå kom pakka faktisk før helga, men jeg har bevisst venta med å åpne den til nå når jeg er “back on the road again”.

Som dere kanskje ser på bildet står det at det var en konvolutt på baksida..og i den lå det et fint kort med følgende skrevet inni.

Og her er innholdet i pakken. Æ meine…WOW!!!❤️

Snakker om å bli bortskjemt, altså. Tusen, millioner takk “IDIS” ❤️ Detta var bare rett og slett fantastisk.

 

14 kommentarer

Siste innlegg